avatar Ten blog rowerowy prowadzi Danielasty z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 17961.23 kilometrów w tym 1459.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Danielasty.bikestats.pl

Festyn Czarże - zamek bierzgłowski - Toruń - Bydgoszcz

Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 02.08.2010 | Komentarze 0

Wstałem sobie wypoczęty z rana z myślą o wycieczce. Ubrałem się i wyjechałem
Podjechałem po kolegę: Picha. Dokręciłem kasetę pod blokiem następnie powalczyłem z klockiem ponieważ nagle się popsuł. Uporałem się z problemem po jakiś 30 minutach
; a podobno v-ki są łatwe do wyregulowania - ta jasne, jak cholera.

Następnie ruszyliśmy w stronę mostu nad Wisłą. Tam czekała na nas Elvisowa rodzinka. Zaczekaliśmy jeszcze na resztę i ruszyliśmy do Czarże. Jechało się dość ciekawie. Asfalt dość równy mieszany z szutrem. Nim się obejrzeliśmy wylądowaliśmy na festynie. Sam festyn był dość wiejsko zorganizowany ale w przyjemnej atmosferze.
Przy stolikach padł pomysł na wycieczkę na zamek Bierzgłowski. Wyruszyliśmy tam w 8 i w tyle samo tam zajechaliśmy. Na samym zamku nie obyło się bez fotografii
Wpadłem na genialny pomysł na zdjęcie pt "Królewna śnieżka i 7 krasnoludków"

Następnie wpadł pomysł na wypad na Toruń, z racji że nikt nie miał już czasu na wyjazd, pojechaliśmy tam we troje. Ja, Monika i Pichu. Po dotarciu na miejsce wpadliśmy na starówkę z fotkować się na punkt widokowy oraz do słynnej fontanny

O godzinie 19 wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu 80-tką. Ja juz padałem z głodu więc prędkość z 27 zrobiła się prawie 15km/h

Wycieczka jedna z udanych myślę że następnym razem zabierze się więcej ludzi